Ile razy wchodziliście do marketu i dostawaliście oczopląsu? Albo chodziliście po sklepie w poszukiwaniu czegoś konkretnego i nie mogliście tego znaleźć? Mnie zdarzyło się to wielokrotnie i myślę, że nie tylko ja mam takie problemy. By ułatwić klientom zakupy, znane marki korzystają z tzw. stojaków tekturowych, na których w sklepach wyeksponowany jest ich towar. Jest to bardzo dobre i wygodne rozwiązanie.
Na pewno widzieliście stojaki tekturowe na książki, przyprawy, kosmetyki. Wiele firm je teraz wykorzystuje, by wyeksponować swój towar i trafić do szerszego grona klientów. Jest to również celowe działanie marketingowe, ponieważ istnieje duże prawdopodobieństwo, że jeśli ktoś szuka np. przypraw, to mając wszystko w jednym miejscu i na widoku, weźmie więcej rodzajów niż tylko te jedne, których szukał.
Stojaki kartonowe występują również pod nazwą ekspozytory reklamowe. Tektura jest dobrym i w porównaniu do innych materiałów dość tanim materiałem, z którego można zrobi stojak o wybranym przez siebie kształcie. Łatwo jest taki stojak przewozić, złożyć i go przenosić, a jeśli chce się go zutylizować, to można poddać go recyklingowi. Na takim stojaku istnieje również możliwość wykonania grafiki reklamowej, dzięki czemu jest on jeszcze bardziej widoczny do potencjalnego klienta. Więcej informacji na temat ekspozytorów reklamowych tego typu znajdziecie na stronie https://stojakitekturowe.pl/ekspozytory-reklamowe/.
Wpis reklamowy.
bardzo ciekawy post
OdpowiedzUsuń